یزدفردا: گلکسی واچ ۷ با تراشه اگزینوس W940 در سه مدل عرضه می‌شود.

به گزارش یزدفردا: با نزدیک‌شدن به رویداد بعدی آنپکد سامسونگ در تابستان، شایعات بیشتری از محصولات حاضر در این مراسم، ازجمله گلکسی واچ ۷ به گوش می‌رسد. اطلاعات فاش‌شده جدید از افزایش قابل‌توجه فضای ذخیره‌سازی این ساعت هوشمند به‌لطف دو برابر شدن آن حکایت دارند. از طرفی، گفته می‌شود که احتمالاً گلکسی Watch 7 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد.

اطلاعات فاش‌شده از گلکسی واچ ۷

گلکسی Watch 7 تا چند ماه دیگر رسماً معرفی می‌شود. براساس گفته‌ها، نسل جدید گلکسی واچ به تراشه اختصاصی اگزینوس W940 مجهز خواهد بود. این تراشه با قدرت پردازشی بیشتر، عملکرد روان‌تری را برای نسل بعدی گلکسی واچ به‌ ارمغان می‌آورد. علاوه‌ بر تراشه قدرتمندتر، ظاهراً قرار است شاهد فضای ذخیره‌سازی گسترده‌تری نیز باشیم.

به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند حافظه داخلی گلکسی Watch 7 را به ۳۲ گیگابایت ارتقا دهند. این رقم در مدل‌های چند نسل گذشته معادل با ۱۶ گیگابایت بود. افزایش فضای ذخیره‌سازی در کنار ارتقای قدرت پردازشی، می‌تواند ترکیب برنده سامسونگ برای ارائه عملکردی نرم و روان روی این ساعت هوشمند باشد.

اطلاعات فاش‌شده به عرضه گلکسی واچ ۷ در سه مدل مختلف اشاره دارند. این مدل‌ها می‌توانند استاندارد، پرو و کلاسیک باشند. به‌هرحال فعلاً این شایعه تأیید نشده است. سامسونگ Galaxy Watch 7 مجهز به سلولار و پشتیبانی از eSIM را نیز در سبد محصولات خود خواهد داشت.

دیگر جزئیات فاش‌شده از این محصول، از عرضه آن با سیستم‌عامل Wear OS 5 مبتنی بر اندروید ۱۴ خبر می‌دهند. احتمالاً همچنان از پشتیبانی اکوسیستم محصولات اپل توسط این ساعت هوشمند خبری نیست. نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ در رویداد تابستان امسال آنپکد همراه با گوشی‌های تاشوی سامسونگ، گلکسی رینگ و گلکسی بادز ۳ رونمایی می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا